dag 25: Back to life, Back to reality - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Jade & Navarro - WaarBenJij.nu dag 25: Back to life, Back to reality - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Jade & Navarro - WaarBenJij.nu

dag 25: Back to life, Back to reality

Blijf op de hoogte en volg Jade & Navarro

20 Maart 2014 | Mexico, Playa del Carmen

Vandaag is de dag dat we naar huis gaan. We hebben ontbeten en zijn daarna nog even fifth avenue opgegaan voor onze laatste inkopen en naar de walmart voor de laatste boodschappen.

We werden opgehaald door een busje die ons met joke en martin naar Cancun bracht. In Cancun stonden we meteen vooraan, want we waren redelijk vroeg. Na het inchecken moesten we even wachten op Nathalie die ons nog een paar dingen wilde meegeven.

Onderweg naar de douane pakte ik de tickets, de douanebeambte pakte ze Aan en trok een kruis er doorheen en zei: no! No good ticket. Wat bleek ik had de tickets van amsterdam naar cancun gepakt in plaats van de andere whahaha
Bij de poortjes en baggagecontrole stopten we onze spullen in een bak en legden we onze tassen neer. Een amerikaan legde tussendoor zijn bak neer. En ik vergat mijn telefoon neer te leggen, dus die ging in een bak.

Een half uur later kom ik erachter dat wij ik mijn telefoon kwijt ben. We zijn teruggesjeesd naar de poortjes en vroegen naar mijn telefoon. Gelukkig zat die in een bak en ging die het verifiëren door de foto te bekijken haha. Eind goed al goed.
De reis was snel gebeurd. Het duurde 9 uur i.p.v. 10 uur. We zijn geland om 07.43 uur.

Het wachten op de baggage duurde lang en ik werd tevens er uitgepikt door de douane. Mijn tas werd doorzocht en ik mocht doorlopen.

Darcey en Papa James stonden op schiphol ons op te wachten. Vanaf toen zijn onze wegen gescheiden en we zien elkaar pas over een maand ofzo..





Grappie!!!

We zijn nu allebei thuis, veilig aangekomen.

Back to life, back to reality

  • 20 Maart 2014 - 11:08

    Paula:

    Welkom terug! Ik heb met veel plezier elke dag jullie verslagen gelezen!
    Tot snel. X

  • 20 Maart 2014 - 13:28

    Chantee:

    whoehoeeeee een maand rust van elkaar? hahahaha
    welcome home my nigga my nigga

  • 20 Maart 2014 - 14:33

    Sandra:

    Een maand niet? Ik zie je morgen toch Hahahhahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jade & Navarro

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1690
Totaal aantal bezoekers 11692

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Groepsrondreis: Magie van de Maya's

Landen bezocht: